Wedstrijdverslagen

De kar kan het land weer op

Na jaren in de kelders van de klasses te hebben gebivakkeerd speelde het 2e eindelijk mee om de titel. Drie weken geleden stonden de 2 grote finales voor de deur tegen de nummer 2 (KRC) en 1 (VVK). In deze 2 finales viel de Fivel 2 keihard door de mand. Vooral het 7-0 verlies tegen VVK was tekenend. Tegen KRC was er nog enige kans maar werd er toch nog verloren met 3-4. Dit ondanks 3 prachtgoals van Jeroen Kuik. Toch jammer deze verliesbeurten aangezien VVK deze week verloor. De Fivel 2 had dus bovenaan kunnen staan! De kar die Anko al weken klaar had staan in de schuur is maar weer afgetuigd. De enige die de kar nu nog nodig kan hebben is Chef Rindert. Maar die worden zo vaak kampioen dat ze waarschijnlijk een vaste kar hebben.

De 3e plek is nu dus het doel en dat wordt nog lastig zat met The Knickerbockers, CVVB, Middelstum en zelfs de Lauwers nog als concurrenten. Er mag dus zeker niet meer verloren worden. Tegen Zevenhuizen werd er dus gevraagd om 3 punten en niet minder.

Het 2e was de betere ploeg maar de goals vielen moeizaam. De 1ste helft werd er met 1-0 gerust door een frommel goal van Anko. In de 2e helft bleef het moeizaam gaan. De Fivel bleef het betere van het spel houden maar de beslissing viel maar niet ondanks de vele kansen. Pas in de 80e minuut viel de bevrijdende 2-0. Maar zo bevrijdend bleek dat niet want nog geen minuut later was het alweer 2-1. Zevenhuizen begon te drukken en zo ontstond er voorin meer ruimte. Nu werd er eindelijk wel makkelijk gescoord en liep de Fivel nog uit naar 5-1 door goals van James (2x), Arjen en Jeroen.

De eerste horde voor de nieuwe missie is dus geslaagd. En met wedstrijden tegen The Knickerbockers, de Lauwers en Middelstum nog voor de boeg heeft het tweede wederom alles in eigen hand.

No. 6
Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!